Дозувальний блок пнвт bosch
Дозувальний блок для ПНВТ Bosch, якими оснащуються автомобілі ТАТА 613, є одним з головних елементів в системі уприскування. Сам паливний насос виконує кілька функцій: подає паливо в потрібній кількості в циліндри і визначає момент уприскування.
Особливості роботи паливної системи з ПНВТ Bosch
Регулятор тиску палива входить в паливну систему автомобіля, яка складається з двох контурів: високого і низького тиску. Актуатор (дозувальний блок) відноситься до першого контуру, куди також включені:
- Паливний насос;
- Форсунки;
- Дозуючий і контрольний клапани;
- Рампа і блок управління.
Дизельне паливо надходить з бака з допомогою насоса низького тиску в фільтр. З фільтруючого елемента воно направляється в компенсаційний бачок та насос високого тиску. Звідси дизель йде в актуатор і через нього форсунки. Далі рівномірно розбризкується в камері згоряння двигуна.
Конструкція регуляторів тиску палива Bosch
Клапан регулювання тиску палива оснащений електромагнітним клапаном з паливним охолодженням. Його відкриття змінюється за рахунок соленоидной котушки з модульованим шириною з частотою 1 кГц.
Коли елемент не задіяний, тиск підтримується внутрішньої пружиною на рівні 100 бар. При активації клапана тиск підвищується.
У дизельному моторі система вприскування найбільш складна і відповідальна, так як вона має безліч взаємозалежних деталей. Вони відчувають підвищене навантаження, що робить ремонт вузла складним. Відновити систему під силу тільки фахівцям з наявністю навичок та необхідних комплектуючих. Також важлива діагностика на спеціальних стендах в автосервісі.Інші статті
- Переваги конструкції знаменитої системи впорскування під назвою Common Rail були визнані ще з моменту розробки дизельного двигуна.